piątek, 24 marca 2017

441. Urodzinki

Kolejny rok za mną. Coraz bliżej do 40-stki. Ale i tak należy się cieszyć. Mam przy sobie ludzi, którzy mnie kochają i zawsze pamiętają,  no i przede wszystkim żyję,  czuję i mam nadzieję, że tak zostanie jeszcze długo, długo. ..

Bez prezentow się nie obyło i narazie pokażę to:


Marzylam też o podłużnym talerzu na ciasto,ale zaprezentuje go razem ze slodkosciami:)
Oczywiście nie w tym rzecz, zeby sie chwalić prezentami,ale tak mnie najbliższi zaskoczyli, że poprostu musiałam: )

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :), jesteśmy z tego samego roku :). Zbliża się czterdziestka wielkimi krokami, ale mamy jeszcze 30-ci :). Co tam wiek , najważniejsze jest to jak same się czujemy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Prezenty fajne. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego! dużo hafciarskich radosnych chwil!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :) Tort wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń