piątek, 9 maja 2014

KONKURS w ZACISZU!!!!

Kochani!
Ponieważ mam dwa egzemplarze książki „Zabójczy spokój” Louise Penny, postanowiłam zorganizować konkurs. Mam nadzieję, iż chętnych nie będzie brakować. Jest to nowość kryminalna i zapewniam, iż warto przeczytać! Gdyby nie mój słodki maluch pochłonęłabym książkę raz dwa!
Jest to mój pierwszy konkurs tego typu. Cieszę się jednak, iż będę mogła podarować komuś tak wspaniały kryminalik.

Przejdźmy do konkretów.

Zasady konkursu:

     I.        Organizatorem konkursu jestem ja w porozumieniu z Wydawnictwem FEERIA, dzięki któremu możecie otrzymać wspaniałą książkę ”Zabójczy spokój”(1 egzemplarz),
   II.        Konkurs jest dla posiadających bloga i nie tylko trwa od dziś, czyli od 09.05.2014r. do 31.05.2014r.
 III.        Możecie wkleić banner konkursu u siebie na blogu oraz dodać moją stronę do obserwowanych(nie obowiązkowe), a wystarczy odpowiedzieć na proste pytanie: „Dlaczego to Ty powinnaś/powinieneś otrzymać tę książkę?”
  IV.        Odpowiedzi przyjmuję tylko pod tym postem, wraz z podaniem adresu
e-mail, aby po ogłoszeniu wyników móc skontaktować się ze zwycięzcą
    V.        Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu tygodnia od dnia zakończenia przysyłania zgłoszeń, tj. po  wybraniu przeze mnie najciekawszej odpowiedzi
  VI.        Zwycięzca jest zobowiązany wysłać maila z danymi adresowymi na  summer21@interia.pl w ciągu 3 dni od chwili ogłoszenia wyników na blogu zaciszewci.blogspot.com. Po tym terminie zastrzegam wybór nowego zwycięzcy
VII.        Zgłoszenia przyjmowane są od osób z terenu Polski. Dla jasności nagroda również wysyłana jest do osób posiadających polski adres
VIII.        Pytania proszę  kierować na adres summer21@interia.pl


21 komentarzy:

  1. Lubię czytać, uwielbiam blogowe rozdawnictwa ;) i chętnie poznam nową pozycję :) A dziś dodatkowo ciężko zapracowałam organizując z dziećmi happening zachęcający do czytania książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać i jeżeli ta książka trafi do mnie będę zadowolona, ale jeżeli dostanie ją ktoś inny będę równie zadowolona:)
    W najbliższych dniach uzupełnię wpis o Twoim konkursie na swoim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki lubię czytać bardzo, spokoju teraz potrzebuję, więc "Zabójczy spokój" mam nadzieję moje troski unormuje :)
    zosia713@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym otrzymać tę książkę, ponieważ zawsze czyta ze mną kot, a on lubuje się w kryminałach :3
    beast.m@vp.pl
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenię sobie bardzo czytanie kryminałów. Dzięki nim wiem, że życie nie jest tak wspaniałe jak byśmy chcieli, a wręcz na odwrót. Ponadto chciałabym bardzo wygrać tę książkę, ponieważ lubię czuć dreszczyk emocji które zawsze towarzyszy mi, podczas czytania takich pozycji. Uwielbiam też wnikliwie myśleć, kto jest kim, czyli patrzeć, czy odgadnę zabójcę czy nie. To coś na prawdę niezwykłego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka powinna trafić w moje ręce bo gdy jej okładkę ujrzałam to pierwszą miłością do niej zapałam bo na myśl pustka mi przychodzi gdy kogoś stracimy i wtedy gdy na puste krzesło patrzymy i już na nim nikogo nie widzimy która chroni od zapomnienia i zachęca do czasu jej poświęcenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym otrzymać tę książkę bowiem od dawna nie czytałam już niczego dobrego. Poza tym jestem mamą i pojęcie zabójczej ciszy jest mi znane- bo jeśli dwójka maluchów jest za cicho to coś jest nie tak. Chciałabym zobaczyć jak temat ujęła autorka a poza tym zasługuje na chwilę relaksu z dobrą książką w ręce. Tak więc bardzo proszę o książkę bo ona = się relaks i chwila oddechu.

    OdpowiedzUsuń
  8. I wszyscy przedmówcy już przede mną to napisali - uwielbiam czytać - i cóż mi pozostaje może fakt, że nie wyobrażam sobie chwili bez dobrej książki w dłoniach, paru słów przeczytanych tak na dobranoc ;)
    brata1@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli nie posiadam bloga, ale rozgłoszę wieści o konkursie na fb, to mogę wziąć udział w konkursie czy jednak jest to zabawa wyłacznie dla blogerów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam już, zatem zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:)Jeśli tylko ktoś ma konto google to no problem:)

      Usuń
    2. szczerze mówiąc nie powinnam dostać tej książki, absolutni w żadnym wypadku, nie powinnam mieć żadnych książek w swoim otoczeniu poza tymi z gleboznawstwa i geochemii. Powinnam grzecznie pisać pracę magisterską i umartwiać swą duszę pozbawiając się przyjemności czytania. Jednak niczego nie pragnę tak bardzo jak dostać tą książkę, czuję, że gdy ją przeczytam moja praca magisterska sama się napiszę, a to oznacza, że jest mi ona wręcz niezbędna do życia. :)

      Usuń
    3. Ech, niestety, nie zdążyłam napisać odpowiedzi...tego czasu wciąż za mało :/

      Usuń
  10. Dlaczego powinnam otrzymać książkę...?
    Coś czuję, że chyba zabrzmi to depresyjnie albo przybierze nawet ton marudny, ale zależy mi na szczerości.
    Chciałabym otrzymać tę książkę, ponieważ nigdy nie wygrałam żadnego takiego konkursu (a brałam udział w dziesiątkach) i chciałabym, aby w końcu zdarzył się ten pierwszy raz. :)
    Oprócz tego, jak to bywa z molami książkowymi, jestem spragniona czytania.
    patty050898@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym dostać książkę "Zabójczy Spokój", ponieważ moja półka "Chcę przeczytać" już dawno się roztrzaskała pod ogromną ilością pozycji. Mogłabym dzięki temu ulżyć regałowi jak i własnemu sumieniu, powodując tym samym powrócenie stanu nieograniczonego szczęścia wraz z niekontrolowanym tańcem zwycięstwa.

    Pozdrawiam:)
    ex.aleksandras@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego powinnam dostać te książkę?
    Pewien artysta śpiewał kiedyś, że inność rodzi złość. Ja jestem inna, zawsze byłam. A co za tym idzie? Krzywe spojrzenia społeczności, w których się obracam, zdziwienie i jawne drwiny. Z wiekiem ludzie mądrzeją, lecz niestety nie wszyscy. Toteż wiem, co to znaczy zrazić do siebie ludzi (nawet nie naumyślnie) i wiem, jak często się z tym spotykamy w codziennym życiu, wbrew pozorom.
    inna sprawa - opis jest książki jest delikatnie zbliżony do historii Becketta, kto wie, może będzie równie niesamowita?

    Pozdrawiam,
    zosiaakatarzyna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego powinnam dostać te książkę?
    Może napiszę,że nie mam co czytać - nie, to byłoby zwykłe kłamstwo.
    Może napiszę, że miło byłoby wreszcie wygrać w jakimś konkursie - Nie, zbyt oklepane.
    Może napiszę, że od dawna poluję na tą książką - nie, to też nie prawda.
    Napiszę więc szczerze: Chętnie uczestniczę w konkursach, bo dzięki nim jestem w stanie, nawet jeżeli nie wgram, dodać książkę która jest do wygrania do pozycji które muszę przeczytać, wielką fanką takich książek nie jestem, lecz opis zdecydowanie mnie zaciekawił. Czy "Zabójczy spokój" okaże się książką, po której przeczytaniu zakocham się w niej raz dwa? Tego nie wiem, lecz po prostu chciałabym się o tym przekonać :)
    Pozdrawiam,
    riana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak patrzę na okładkę tej książki, to mnie magnetyzuje, wręcz przyciąga i kusi, aż chce się ją mieć na własność. Wzięłabym ją do ręki, nalała całą wannę wody z pachnącą pianą, lampkę wina i zatapiałabym się w tej książce cała. Dla takiej książki trzeba stworzyć specjalny klimat, ja bym na pewno to zrobiła I książkę chcę mieć bo uwielbiam takie historie, zapowiada się bardzo, ale to bardzo ciekawie, a że książki są dla mnie jak balsam na duszę więc myślę, że ta powieść mnie uleczy.
    sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu ja bym miała otrzymać tą książkę? A czemu nie? Na pewno ubarwi mi to chwilę i spowoduje tak po prostu ogromną radość, a nawet odtańczenie tańca radości. Lubuję się w kryminałach więc to będzie nie lada gratka. Właśnie ktoś mądry mi właśnie powiedział bo żeby wygrać, trzeba grać, więc próbuję ponieważ koło takiej pozycji nigdy bym nie przeszła obojętnie.
    Pozdrawiam
    zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego to ja powinnam otrzymać tę książkę?
    Mogłabym podać kilka powodów:
    -Bo nie znam autorki, ale chciałabym ją poznać
    -Bo podoba mi się fabuła książki
    -Bo to takie miłe uczucie zobaczyć swój nick kiedy następuje ogłoszenie wyników
    -Bo tytuł określa mój nastrój, kiedy jestem na kogoś zła, a nie chcę tego okazać
    -Bo uwielbiam czytać
    -Bo każda nowa książka sprawia, że mam na twarzy szeroki uśmiech i daje + 10000000 do szczęścia
    Z pozoru niepozorne i niczym nie wyróżniające się powody, jednak to one są tymi, dla których to ja powinnam dostać tę książkę :)
    Pozdrawiam

    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. (motywacja +wiedza) x wysiłek +wytrwałość do kwadratu = SUKCES
    Wygrały marzenia...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego ja?
    Bo w tym momencie nie mam ochoty na nic innego, jak zanurzyć się w ZACISZU ZABÓJCZEGO SPOKOJU. Na SPOKOJNIE ZABIĆ CICHĄ nudę. Oderwanie się od tej książki na pewno przyjdzie mi z trudem. Kryminały uwielbiam od dawna, Twojego bloga od paru chwil, ale będę nadrabiać :)
    Mail: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń