poniedziałek, 3 lutego 2014

Moje czytadła 1/2014-czas zacząć SWC


Tytuł: Cyfrowa Twierdza

            Autor: Dan Brown

            Stron: 448

    Czytanie książki z zachwytem to dla mnie być tam, gdzie bohaterowie książki i czuć się jednym  z nich. I tak właśnie było w tym przypadku. Czy to dobra książka? To za mało powiedziane. Jest fantastyczna!
          Kolejny raz mam przed sobą autora, którego książek jeszcze nie miałam okazji czytać. Wstyd się przyznać, że nie czytałam „Kodu Leonarda Da Vinci”, ale zapewne nic straconegoJ
      Książka od samego początku mnie zainteresowała, a w miarę czytania ciężko było się oderwać. Są w  niej szybkie zwroty akcji, niespodziewane zdarzenia.
        Dobrze, że liznęłam tej informatyki i wiedziałam o co chodzi w zagadnieniach czysto informatycznych. Dla nie jednego książka z tego względu okazuje się porażką.
          W połowie zaczęłam już też podejrzewać, kto tak naprawdę stał za wszystkimi zabójstwami i całą intrygą. Choć przyznam, że autor sprytnie próbował wyprowadzić mnie z tych domysłów.
          Rozdziały krótkie i na temat. Nie ma zbędnych opisów i to mi się najbardziej podoba, a wątek miłosny jeszcze bardziej ubarwia książkę.



Zapraszam nadal do mojego skromnego wyzwania:)

1 komentarz:

  1. Zapraszam Cię do wyzwania Historia z TRUPEM
    http://hugekultura.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-historia-z-trupem.html

    OdpowiedzUsuń