niedziela, 22 grudnia 2013

Parę wiadomości

Byłam u lekarza w Łodzi. Włosy nie wypadają i wzmocniły się już. Nie mam placków łysych. Uff.Teraz wizyta dopiero w lutym i również na zabieg Na  usunięcie kaszaków. Szkoda że jak ma się skłonność do nich do rosną znów ale w innym miejscu.
Na Piotrkowskiej piękne choinki, ech.Aż miło spacerować.

I świetny sposób na świąteczne przystrojenie talerza. Akurat jestem wigilijną imienniczką więc fajnie będzie wygladać, gdy będą goście. Choinki wszak na czasie:) Polecam stronę Stylowi.pl. Tam jest wiele inspiracji na święta.


Ja jeszcze tkwię ze sprzątaniem, ale jutro ruszam już z garami. Mam nadzieję, że moje pomysły kulinarne na Święta wypalą.

6 komentarzy:

  1. Wspaniale że lepiej, ja gruntowe sprzątanie mam już za sobą ;o) na szczęście ;o) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, dziękuję za życzenia. Tobie również życzę dużo radości i miłości w czasie Świąt i póżniej też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się imienin i świąt. Przede wszystkim zdrowia, szczodrej gwiazdki i pociechy z Kacperka.

    OdpowiedzUsuń
  4. często jestem przejazdem w Łodzi, bardzo lubię to miasto, a Manufaktura jest zdecydowanie najfajniejszą galerią handlowa w jakiej byłam.
    Z okazji Świąt najlepsze życzenia dla Ciebie i Twojej Rodziny, specjalne pozdrowienia dla Kacperka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaja bogatego,
    śniegu bielutkiego,
    choinki pachnącej
    i gwiazdki błyszczącej.
    Minimum stresu,
    maksimum miłości
    i tyle radości
    ile karp ma ości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żdrowych, Wesołych Świąt, duzo radości i swiątecznego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń