środa, 29 maja 2013

Zielono mi, po deszczach...

Jak popadało od razu wszystko poszło do góry, teraz czekać okazji by poprzerywać co nie co, bo aż ciasno się zrobiło:)Oczywiście jak przekwitnie.
rozwinął się super ale myślę, że szału nie będzie i muszę się cieszyć jednym kwiatem:)

Jak co roku puścił łodyżkę.

I dalej widoki znad oczka i troszkę warzywek.

 

 

 

 

 

 

 

I dzika oczkowa fauna zagryza chlebek:)

 


3 czerwca zaczynam szkołę rodzenia. Zupełnie nie rozumiem polityki naszego szpitala. Jak mam termin na  lipca (5)to chodzę w czerwcu. Kiedy ja w czerwcu już mogę urodzić to tyle moich nauk może z tego być. Głupota.
4 czerwca wizyta u położnika, to już będzie 36 tydzień. Z poniedziałku na wtorek poczułam pierwsze bóle jak przed miesiączką. Ale nie dzwoniłam do lekarza bo nospa pomogła. Podejrzewam, iz te prawdziwe bóle na pewno nie miną od nospy i będę wiedzieć, że to już:) Kto wie?
Dziś jadę z bratem za łóżeczkiem. Z wózkiem się nie spieszę a fotelik samochodowy to pożyczę na przejazd.
Ciuszków mam tyle, że szafa pęka w szwach. Nie to, że wszystko kupowałam. Ale dobrzy ludzie mieli na zbyciu i dali kilka worków. Podsumowując w planie komoda, która będzie stała obok łóżeczka:)
Jestem już prawie że spakowana. Także czekam do 37 tygodnia a potem niech się dzieje wola nieba:)

Jutro Boże Ciało, więc życzę wszystkim Łaski Bożej na ten dzień i pięknej pogody:)

5 komentarzy:

  1. Nie martw się - wszystko będzie dobrze :-)
    Dziękuję za życzenia - i nawzajem Tobie życzę spokojnego i słonecznego świętowania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś obecna w moich myślach i modlitwach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie zielono! z nadzieją :))) powodzenia w szkole, i : będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie ładnie! Masz rację z tą szkołą rodzenia, można nie zdążyć...:)Życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaręczam Ci, że bólów porodowych nie pomylisz z żadnymi innymi ;)
    Trzymam kciuki żeby było dobrze! Pozdrowienia z Krakowa. Antek

    OdpowiedzUsuń