poniedziałek, 25 marca 2013

Urodzinki

I na mnie przyszła pora. Skończone 33 lata. Niby nie pełna rocznica ale ważna, bo w tym roku powitamy nowego członka rodziny:) Tort był i to galanty, własnej roboty, który dostałam w ramach prezentu od przyjaciółki. Mixer z blenderem dotrze do mnie w tygodniu od rodzinki + kolczyki z przywieszką i body w rozmiarze 62 dla mojego tuptusia.
Najważniejsza jest pamięć i to doceniam najbardziej. Zawiodło mnie kilka dla mnie bliskich osób, o których ja pamiętam co roku, a tu w sobotę cisza. No cóż, zapamiętam sobie i to.
Ogólnie urodzinki przebiegły w domu pomyślnie, imprezka się udała. W niedziele ja i mój brzuszek odpoczywaliśmy plackiem, aż sama się dziwiłam, że Kacper nie miał tak ochoty w ten dzień na kopniaki jak zawsze.
Ale dziś od rana dał już popis i przypomniały mu się stópki.

W piątek zawitał do mnie listonosz z paczuszką od Joasi z mixrobótkowy. Bardzo mnie to ucieszyło.
Były dwa batoniki, ale jeden od razu wsunęłam. Siła wyższa:)




A jeszcze wcześniej kartka od Kamilki



Dziękuje Wam bardzo za pamięć.


PS. Nie jestem wymagająca. Nie wymagam prezentów:) Czasem wystarczy mail lub zwykły sms by wiedzieć, że się pamięta. Z góry dziękuję jeszcze raz za wszystko!


8 komentarzy:

  1. Spóźnione, ale szczere życzenia.Wszystkiego co najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego majlpeszego , Ty sama wiesz najlepiej co Ci sprawi radość :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe a przede wszystkim szczęśliwego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiedzialam, ze masz urodzinki. to jestesmy w tym samym wieku (ja koncze we wrzesniu wiec jestem mlodsza ;))
    wszystkiego naj naj naj , slonca i cierpliwosci bo malenstwo bedzie jej potrzebowalo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie wiedziałam o urodzinkach i wobec tego życzę Ci spełnienia marzeń i radosci z macierzyństwa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego, zdrowia dla Ciebie i maluszka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia spóźnione ale gorące życzenia urodzinowe :)) 100 lat :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo wszystkiego najlepszego , trzymaj się cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń