piątek, 15 lutego 2013

"Nadeszła Wiosna"-koniec

Miałam już wczoraj pokazać, ale jakoś tak wyszło.
Poza tym dostałam okropnego bólu w prawym boku, aż po pachwinę i część lędźwiową i całą nogę. Bałam się że to wyrostek lub zastój w prawej nerce, ale badania moczu, morfologii oraz crp wykluczyły stan zapalny. Apetyt mam, gorączki nie ma, niby wszystko w normie poza zaparciami. Maluch kopie i teraz myślę czy to nie jego sprawka a może więzadła mi szarpło?
Już myślę sobie, że zniosę wszystko aby tylko maluszek był zdrowy. Za długo na niego czekałam.
Dziś już lepiej. Oby to tylko taka moja uroda:) Myślmy pozytywnie.

Oto obrazek.




6 komentarzy:

  1. Piękny obrazek :) Rozrabiaka z tego Twojego malucha :) by tak mocno mamę kopać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyhafciłaś obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super widoczek powstał :)))
    A to będzie pewnie piłkarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek jest śliczny:)) o tak maluszki potrafią mocno kopać ;))) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny obrazek, aż zatęskniłam za wiosną. Mnie moja zawsze w żebro tak pchała że myślałam że mi wyskoczy ;-)
    Dużo zdrowia życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny jest ten obrazek, masz może jego wzór, chętnie bym zrobiła coś takiego, jeśli oczywiście nie masz nic przeciwko. Bo on jest świetny, taki kolorowy, ciepły. Urzekł mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń