piątek, 25 stycznia 2013

Coś ruszyło

Witajcie kochani.
Troszkę mnie nie było, korzystam z uroków ciążowych, czyli błogiego lenistwa ale powoli mam nadzieje uporam się z zaległościami robótkowymi i książkowymi.
Czujemy się lepiej chociaż już drugi raz dopadło nas delikatne plamienie, normalnie to by było w środku cyklu-miałyście tak? Odpoczynek pomógł, chociaż w II trymestrze zazwyczaj góry by się przenosiło a tu klapa.
No dobra pokazuję chociaż jedną kawkę z RR kawowego.Druga już w trakcie:)
A to już styczniowy choć jeszcze świąteczny widok  z okna:)






3 komentarze:

  1. Odpoczywaj Moja Droga i korzystaj z wolnego czasu póki możesz, bo potem przy Maluszku będzie o to trudniej :)Pozdrawiam! A kawki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta kawka :))) Odpoczywaj bo maluszek i Ty w tym momencie jesteście naj ważniejsi .... ja miałam upławy momentami hihi mokro w gaciach ;)

    OdpowiedzUsuń