sobota, 27 października 2012

Robótkowo, pierwszy śnieg i coś jeszcze...


Mamy pierwszy śnieg za oknem, a zaledwie koniec października. Znów postraszy  i na gwiazdkę go braknie? Chyba że będzie jak to mówią ostatnio jak w epoce lodowcowej... 


Tak, zaczynam robić chustę. Fajnie robi się z takim ażurkiem, ale nie chcę nic skopać i powiedzcie mi dziewczyny jak dodać kolejny ażur, żeby tak fanie szedł po skosie z jednej i drugiej strony?


W poniedziałek czeka mnie wizyta. Na razie nic nie mówię. W poniedziałek sprawdzam jaki będzie przyrost. Trzymajcie się maleństwa moje!


PS. Kolejny ażurek zaczęty postępy wkrótce;)

2 komentarze:

  1. U mnie też biało :-)
    Chusta - świetnie się zapowiada :-) Jak dla mnie ażur ładnie wygląda zawsze i po jednej i po drugiej stronie :-)
    Powodzenia w poniedziałek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas tez biało...
    trzymam kciuki za przyrost - duży :)

    OdpowiedzUsuń