piątek, 19 października 2012

Dni lecą

Przepraszam, że zaniedbuję bloga, ale taka niemoc mnie ogarnęła. Poza tym siedzę i oglądam filmy, czytam po troszku i czekam na wyniki. Tym razem troszkę inaczej podchodzę do tego. Dla bardziej orientujących się na mojej stronie polecam lewy panel. Może odgadniecie o co biega:)
Poszliśmy tym razem na żywioł.
Możliwe, że nie długo napiszę parę słów o książce i może o krzyżykach. Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

PS. Wasze blogi staram się oglądać. Może nie komentuję, ale nie znaczy to, że mi się nie podobają:)

4 komentarze:

  1. to ja czekam na więcej wpisów:) pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki:)) i czekam na robótkowe zdjęcia :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to ja trzymam mocno kciuki by tym razem sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki bardzo mocno.... ale dziś to już chyba co nieco wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń