środa, 27 czerwca 2012

Przesyłka

Od Etoile- Darii dostałam książkę w ramach wymianki. Ja, jak tylko uporam się z zaległościami i będę na mieście pewnie w nast. tyg. to wyślę swoją:)











A na portalu lubimyczytac.pl wymieniłam się z Fuzją. I otrzymałam cosik takiego.











PS. Moje samopoczucie jest fatalne. Spać mi się chce. Brzuch boli jakby miała przyjść @. Jak tu się mimo wszystko nie martwić. Staram się robić cokolwiek, by nie myśleć tyle. Dopiero we wtorek czyli 14dpt zrobię badanie bHCG. 11dpt wypada w sobotę i nijak mi po drodze do Łodzi. U mnie jakbym zrobiła w sobotę, to i tak wyniki w poniedziałek, więc po co. Poczekam do wtorku. Pozostają jak coś inne testy...ech ciekawe czy coś już by wykazały i czy wogóle na mnie zareagują.

3 komentarze:

  1. Ej. a gdzie pozytywne myślenie. Uśmiechnij się. Ostatnio wszyscy narzekają na samopoczucie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, uśmiechnij się , jutro przyjdzie nowy, lepszy dzień :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda jest taka , że w depresje można wpaść, ale głowa do góry:)

    Odpowiadając na Twoje pytanie, czytam różnie.Stram się jak najszybciej, bo stosiki rosną, a czasu coraz mniej. Wszystko zależy od moich pociech, pogody, chęci , no i książki. Książek ogólnie w tym roku mam więcej przeczytanych, ale wszystkich książek dla dzieci nei liczę, tylko te istotne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń