środa, 20 czerwca 2012

I cosik Wam powiem

Jestem już po transferze 1 zarodka. Pozostałych 5 mrozaczków czeka. Ja mam nadzieję, że się uda. Jestem na zwolnieniu do 2 lipca. Jeszcze przed końcem zwolnienia powinnam wiedzieć czy test wyjdzie pozytywnie czy   negatywnie. Oby moja wiara i modlitwy pomogły w przetrwaniu tego oczekiwania i oby pomyślnego rezultatu.

Dotarła do mnie dzisiaj paczuszka z wędrownej książeczki. Dziękuję bardzo! Powoli będę zaczynać zaległości książkowe. Krzyżyki też wiszą w powietrzu. Na to najbardziej nie mam ochoty.



O dziwo w tym roku zakwitły mi dwa kaktusiki. Tak mówię na nie, bo ostatecznie nie wiem jak się nazywają. Posłucham więc mądrych wskazówek:)




PS.Proszę o cierpliwość w moich zaległościach. To, co się dzieje ze mną i pode mną jest priorytetowe, ale postaram się za bardzo nie zwlekać z innymi sprawami:)
Miłego dnia!



9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało. Jestem z Tobą myślami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też trzymam kciuki!! a zaległości nie zając nie uciekną, są ważniejsze sprawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo musi być dobrze trzymam kciuki :)) Fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia same dobre myśli ślę do Ciebie:)) trzymam mocno kciuki:)) moim znajomym się udało:)) Tobie też się uda:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. EWUNIU trzymam kciuki mocno za maluszka lub maluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki by wszystko się powiodło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze są dzieci,chociaż wiem ile zdrowia to kosztuje zanim się pojawią , a co dopiero potem jak trzeba będzie je wychowywać! Wiem coś o tym,bo sama mam trójkę, ale kochane są !!!Tobie też życzę takiego szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki i mocno wierzę,że się uda:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa jestem z Tobą!!! Będzie dobrze !!!! Wierzę, że się uda! A potem już tylko rośniemy rośniemy!!!!!
    Ściskam gorąco Kochana!

    OdpowiedzUsuń