niedziela, 13 maja 2012

Obiecany stosik...

Jak obiecałam pokazuję stosik książkowy. Prawie cała biblioteczka wymieniona, bo jeszcze kilka książek w drodze. I czekam też na te najważniejsze z wygranej:)

1. Nora Roberts - "Kwestia wyboru"
2. Barbara Michaels - "Czekaj nieubłaganego losu"
3. Nicole Avril - "Taniec na diabelskiej skórze"
4. Nicholas Evans - "Przepaść"
5. Stephen King - "Komórka"
6. Agatha Christie - "Spotkanie w Bagdadzie"
7. Pablo De Santo - "Przekład"
8. Dan Brown - "Cyfrowa Twierdza"
I jedno jest pewne. Nie wystawię już książek na podaju. Łatwo się pozbyłam książek, ale trafić coś na poziomie tych, co wydałam i w tak dobrym stanie jest ciężko.

I jak zwykle najbardziej zainteresowany wszystkim członek rodziny.:) 

3 komentarze:

  1. Świetny stosik :))) Uwielbiam czytać :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) ładny stosik

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byś się później chciała wymienić to ja bym była zainteresowana pozycją 4 i 6, a przeczytałaś już relikwiarza? ja jestem w trakcie bardzo wciąga

    OdpowiedzUsuń