czwartek, 10 maja 2012

Konkurs dla SYNDYKALISTÓW

Jak tylko się dowiedziałam o wygranej, nie mogłam się nie pochwalić:)Nie spodziewałam się aż takiego wyróżnienia! Oto link dla ciekawych:
http://zbrodniawbibliotece.pl/kronikakryminalna/2791,zabojczeumysly-wynikikonkursudlasyndykalistow/
Jak ostatnio wspominałam o nowościach u innych do recenzji-to teraz zazdrość mija, bo to wyróżnienie i nagroda przyćmiewa moje wcześniejsze, że tak powiem użalania:)
Także potwierdza się to, że warto czasem powalczyć i być cierpliwym.
Na pewno pokażę nabytek po otrzymaniu i już pokaże kilka książeczek z wymianek. Prawie całą swoją biblioteczkę mam wymienioną.
Jeśli chodzi o recenzje piszą się powoli, bo czasem ciężko dobrać słowa, gdy coś nie bardzo przypadnie do gustu.
Czytam po kilka stron, a to dlatego że zmęczenie daje popalić. Może to skutki leczenia i nie wyspania?Nie powiem, że nie chodzę z lekka obolała. Dawka hormonów też robi swoje.
Miłego popołudnia

2 komentarze:

  1. Gratuluję , mnie też udało się i wygrałam 1 książkę :) a Twojego bloga czytam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń