czwartek, 5 kwietnia 2012

Sprzątanie

Gdybym wiedziała, że ten tydz będzie jak urwanie d... za przeproszeniem, to moze wczesniej bym sie zabrala.W tej chwili to czuję się jak ta z fotki:)
 Dziękuje Wam za cieple słowa i za to że zaglądacie.Nawet dostałam maila ze słowami wsparcia.Jestescie super!Teraz jeszcze czekam na odp od rodziców ze strony męża,czy dostaniemy jakąś pomoc wreszcie, bo ileż można obiecywać.A teraz taka sytuacja, że wypadałoby.Inaczej bym nawet nie prosiła nikogo.Póki co już mam wstępne dane co do banków.Nie jest źle, ale wiecie jak to z bankami i ze spłacaniem...
No i na dodatek odebrałam wyniki wczoraj z ogólnego stanu zdrowia i wyszło, że cholesterol, glukoza i trójglicerydy są super!Ale z morfologi wynika, że mam anemię.Widzicie jak nie urok to ....
Na pewno to nie sprawa diety, ale tych dolegliwości w związku z PCOS.
I witam też nowych obserwatorów:)
Pozdrawiam Was!

4 komentarze:

  1. Ewcia zdjęcie jak najbardziej oddaje nasze zmęczenie przed świętami...
    Głowa do góry po burzy zawsze jest słońce :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten obrazek jest fantastyczny!!! Jeśli Cię to jakoś pocieszy, to ja tak mam na co dzień, nie tylko przed świętami, jeszcze jedna ręka by się tam przydała, to trzymania siekiery :)

    Ja pamiętam jak miałam anemię, to kazali mi pić sok z buraków, na samo wspomnienie robi mi się niedobrze...
    I pomógł mi sok(własnoręcznie robiony przez moją teściową) z czarnej porzeczki. Tyle tego wypiłam, że chyba powinnam mieć wstręt do końca życia, ale nie mam... w każdym razie bardzo pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Wielkanocny poranek,
    gdy po stole pokula się pisanka,
    przebiegnie maślany baranek,
    pojawi się bukszpanu wianek...
    pomyśl o osobie, która o Tobie pamięta,
    i choć w odległych stronach spędza święta,
    życzy Tobie świąt zdrowych i totalnie odlotowych.
    Zająca bogatego, poniedziałku w wodę obfitego,
    ubrania do suchej nitki przemoczonego,
    a na co dzień spełnienia marzeń,
    samych niezapomnianych wrażeń,
    słonecznych dni i uśmiechu od ucha do ucha.
    życzy Etoile

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze.. padłam na widok tego obrazka hahahahah.. super :)
    Życzę Ci wytrwałości w dążeniu do celu, dużo zdróweczka i wszystkiego o czym marzysz :)

    OdpowiedzUsuń