środa, 7 marca 2012

Zdobycz z wyprzedaży

Tak, znów książka.Czasem jak mnie coś napadnie to kupię parę książek z wyprzedaży.Dziś trafiła mi się taka.Nie za gruba, zapowiada się ciekawie:)
Brutalne morderstwa paraliżują społeczeństwo. Napastnicy, okrzyknięci przez media Wściekłymi, uderzają bez ostrzeżenia. Zabijają każdego, kto stanie im na drodze.
Ilość przypadkowych napaści przechodzi z setek w tysiące, a potem w setki tysięcy. Każdy, niezależnie od płci, wieku czy rasy, jest albo ofiarą ? albo Wściekłym. W ludziach narasta lęk, że w każdej chwili przyjaciele lub najbliżsi zwrócą się przeciwko nim ze zbrodniczym zamiarem. Wszyscy muszą liczyć się z ryzykiem, że zostaną zamordowani. Albo że sami zaczną mordować?

A teraz czytam:)
, którą dostałam z wymianki.           


              Miłego wieczorka:)

2 komentarze:

  1. Ostatnio doszłam do wniosku, że nie wolno mi przebywać w tanich księgarniach, zawsze coś kupię. A potem leżą bo czasu brak :) ale zapach druku ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amok czytałam - podobał mi się;)

    OdpowiedzUsuń