poniedziałek, 26 marca 2012

Przeczytane 9/2012





Pewnego dnia znika młoda i utalentowana projektantka biżuterii, która spotykała się z mężczyznami zamieszczającymi w prasie ogłoszenia towarzyskie. Robiła to na prośbę przyjaciółki przygotowującej program telewizyjny na ten temat. Gdy znaleziono zwłoki Erin, wiele wskazywało na to, że dziewczyna mogła stać się ofiara mordercy, znanego już policji z charakterystycznego, perwersyjnego sposobu działania, lecz wciąż nieuchwytnego. Możliwe zatem, że kryje się on wśród ogłoszeniodawców. Ale czym się kieruje psychopatyczny zabójca, wybierając swe ofiary? Co takiego sprawiło, że spotkał je ten sam los?...[LC]


Wątek z ogłoszeniami towarzyskimi bardzo mi się spodobał.Mam tu porównanie z ogłoszeniami umieszczanymi w znanym nam obecnie internecie, gdzie az roi się od ogłoszeń i tez istnieje ryzyko.Kiedys byly tylko w czasopismach, zanim internet zdominowal naszą cywilizację.Czasem i mozna poznac mila osobe, ale ja juz wyroslam z randek w ciemno.I patrzac z perspektywy czasu zastanawiam sie jak moglam byc tak naiwna, co do nie ktorych osob i miejsc spotkań.Ale widocznie chec spotkania tego jedynego jest silniejsza:)Szkoda tylko, ze jeden psychopatyczny czlowiek potrafil tak sie kamuflowac, by do tej pory nikt go nie zlapal na gorącym uczynku.Musimy wiedziec jednak, ze nawet z pozoru zaufana nam osoba moze byc niebezpieczna.
Przyznam, że książka porwała mnie owszem, ale dopiero w ost.70 stronach:) Wydawało mi się, że jest za duzo podejrzanych i cieżko to rozgryzc.Rozumiem ze to za sprawa tych licznych ogłoszeń towarzyskich.Nie mogę też powiedzieć, ze wogóle mi sie nie podobala, bo styl jakim pisze M.Higgins Clark jest przystępny i miło sie czyta:)
Ogólnie polecam.W skali do 5 oceniam na 4

1 komentarz:

  1. czy ta ksiązka jest do wymianki? jesli tak to chętnie ja przygarnę, mogę wymienić się za książkę, lub za biżuterię, poprzednia książka od Ciebie - córeczka tatusia była super :) zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń