poniedziałek, 19 marca 2012

Cudowna podróż Edwarda NR 32-CANDY!

Bardzo się cieszę, że mogłam przeczytać tą książkę.W życiu też tak bywa, iż nie każdy potrafi współczuć i przeżywać podobnie dopóki sam tego nie doświadczy.Najważniejsze, że dobrze się kończy:)Pouczająca książka dla dzieci, a i dla dorosłych również. Super się czyta i w sam raz na jeden wieczór.
Ogłaszam więc candy z Edwardem.Zgłoszenia do 9 kwietnia.Może i za długo, ale akurat święta tuż tuż i nie wiem jak będzie z czasem.Może i uda mi się do świąt coś szybciutko zrobić dla wygranej osoby i wtedy szybciej pójdzie przesyłka:)
Zatem zapraszam.


ZASADY ZABAWY:
1. Pozostaw komentarz pod tym postem - (W zabawie biorą udział tylko osoby posiadające bloga!).
2. Umieść informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu.
3. Losowanie odbędzie się (10 KWIETNIA) w godzinach popołudniowo - wieczornych.
4. Po wylosowaniu, skontaktuj się e-mailowo, podając swój adres. A po otrzymaniu przesyłki, przeczytaj książkę w ciągu 10 dni.
5. Zorganizuj u siebie następne candy, na takich samych zasadach (u Ciebie będzie to CANDY nr 33).
6. Wpisz się do książki.
7. Dodaj do książki dowolną niespodziankę dla zwycięzcy.
8. Wyślij Edwarda z niespodzianką, na podany przez zwycięzcę adres


7 komentarzy:

  1. Ciesze się że książka się podobała.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Edwardzie może po roku kroczenia za tobą w końcu przyjedziesz do mnie... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no może i mnie by sie udało - byś w końcu do mnie zawitał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie czytałam,więc chętnie się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, zgłaszam! może tym razem mi się poszczęści :)Z

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dołączam-może tym razem dopisze mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń