piątek, 10 lutego 2012

Wyróżnienie?

Tak! Właśnie się dowiedziałam, że takie dostałam od http://toiowouagi.blogspot.com/. Bardzo dziękuję, to dla mnie zaszczyt! Dlatego i ja kontynuuję zabawe, a zatem:


Zasady obowiązujące w zabawie to:

1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby od, której otrzymaliśmy nominację.
2.Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób.

Pkt.1 Zrobione
Pkt.2 Zrobione
Pkt.3 I sprawa się rypła, ale próbuję:
  1. Mimo diety, nadal mam chęć na smakowanie różności, mniam
  2. Moje zamierzenia nie zawsze równają się z praktyką, ech
  3. Bo gdyby mi się chciało, jak mi się nie chce:), czyli leń ze mnie
  4. Straszna ze mnie maruda
  5. Nienawidzę pająków!
  6. Złośnica
  7. Grzeszek a może nie, ale nie rozumiem jak można nie mieć zainteresowań poza siedzeniem przed telewizorem.
Dużo osób już w to grało więc zapraszam wszystkich chętnych!Tych co mam na pasku bocznym i tych, co  obserwuje:)
    Pozdrawiam, Ewa

    1 komentarz:

    1. I am so sorry that i can not read your blog!
      I can't translate it.

      OdpowiedzUsuń