środa, 22 lutego 2012

Coś nie coś o mnie:)

Dzis bez fotek:)
1. Ale numer.Wygrałam candy u http://miss-shonali.blogspot.com,można zobaczyć jakie cudenka byly do wygrania:)
2. Dostałam od Etoile czyli Darii książkę mojej ulubionej jak do tej pory autorki A.Kava "Trucizna".Obecnie czytam "Tajemnica Biełej Góry"S.Sala oraz "Krucha jak lód"J.Picoult
3.I właściwie najważniejsze. Wczoraj byłam na mszy, która trwała ponad 3 godziny.Jak czułam sie po niej?Jak w skowronkach!Tak lekko i błogo-tego nie da sie opisać.Jeśli słyszałyście o Ojcu Danielu z Czatachowy to wiecie co mam na mysli.Do nas przyjezdzaja bracia Franciszkanie:)
4.I zostało jeszcze 6 kg do końca!normalnie super!

3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej! Super jest.

    Oj, ja nie wiem czy bym tyle godzin wytrzymała w kościele, szczególnie z tym księdzem z którym ostatnio musiałam się "męczyć" bo to męka uczestnictwo we mszy prowadzonej przez Niego...Ale co tam ja, czy inni, nawet 3 wikarych uciekło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest posłuchać dobrego kaznodziei( nie wiem czy i czy ji).Wierzę ,że wtedy te 3 godziny to jak 10 minut. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, dostałam dzisiaj od Ciebie przesyłkę, jestem zaskoczona, oprócz książki wysłałaś mi słodycze, koraliki i świeczkę, aż mi głupio, że ja posłałam do Ciebie tylko książkę.
    Dziękuje bardzo i pozdrawiam
    Etoile

    OdpowiedzUsuń