piątek, 24 lutego 2012

TUSAL II/2012

Dobra, nawaliłam.Zupełnie zapomniałam, że to pokazujemy zawartość słoiczka.W tym tyg. z pracą już zaczęło się robić goraco, a i jeździliśmy za płytkami do kuchni i korytarza.Zakup dokonany.I tym sposobem się zapomniało...


A teraz może pokażę książeczkę od Etoile-Darii. Moja ulubiona A.Kava, którą pewnie niebawem zacznę czytać, bo na pewno nie zdołam się powstrzymać.Inne mogą poczekać:)
Obecnie jak już wcześniej wspomniałam czytam "Kruchą jak lód" i jestem pod wrażeniem tej książki z każdym nowym rozdziałem.Nawet czytelnikiem mogą targać różne uczucia... Nie spodziewałam się, że tak bardzo mnie wciągnie.Stąd wniosek, że tego typu książki też mi podchodzą:)

MIŁEGO WEEKENDU!!
[kwejk.pl]


1 komentarz:

  1. Nie martw się ja o styczniowej odsłonie zupełnie zapomniałam..... nie przepadam za tego typu literaturą ale to fajnie jak się trafia wciągająca książka... mnie ostatnio zupełnie nie podpasowała i męczyłam się strasznie ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń