piątek, 10 lutego 2012

Ja tylko na chwilkę...

Wpadłam się pochwalić, że zostało mi tylko 8 kg do końca! Wiem, że przy moim wzroście max waga to 64, ale po 20kg chiałabym poznać opinię naszego ginekologa, czy już da radę czy nie... Tak bym chciała już mieć inne powody do myślenia jak te, co już zaszły w....
Czyta się to, co widać na pasku bocznym. Nie wiem czy skończę tego Child'a, ale pomiędzy innymi książkami może da się radę. Jakoś wydaje mi się ciężka do ogarnięcia. No cóż, nie każda lektura musi nas zachwycać.Póki co bardzo fajnie czyta mi się "Sędzia w matni" Rosenberg Nancy Taylor,polecam i chętnie się wymienię po przeczytaniu.
I zostawiam Was na dziś z takim małym słodziakiem, zaczerpniętym może z niezbyt chlubnej strony tj.kwejk.pl, ale zawsze coś się znajdzie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz