poniedziałek, 16 stycznia 2012

Zrobione...

...domki na kanwie Danusi i prawie ze 2ga kawusia na kanwie Helenki-brakuje tylko back stitch.Ale to jest do zrobienia w jeden wieczorek.Jeszcze 8 kawka i poleci do Edi:) Upominki jeszcze nie zapakowane ale w tym tyg pójda do Madziorka(zaległy za złapanie licznika), Walentynka, i kanwa Domkowa do Anulki. Z czytaniem narazie na bakier.
A kobieta zmienną jest wiec jak widac na panelu bocznym nie ma juz GK-Forest Scene na ktore bylo glosowanie. A dlatego ze jak przejrzalam wzór za duzo przy  nim kombinacji i byc moze pojdzie Mikolaj albo inny zimowy pejzarz-w zaleznosci ile wyjdzie kosztorys. Z funduszami tez trza oszczednie.
Dobra pokazuje obrazki i przy okazji dziekuje za komentarze i nowych obserwujacych.Bardzo mi  milo, ze ktos zaglada na moj blog. Moze malo mam komentarzy ale zdaje sobie sprawe, ze blog nie jest idealny i jeszcze dużo mu brakuje do doskonałości:)

7 komentarzy:

  1. Kochana, brak komentarzy nie oznacza, że nikt do Ciebie nie zagląda... tylko np. z braku czasu żeby go wstawić... Ja, jak mam czas to komentuję, ale ostatnio nie mam go kompletnie więc tylko oglądam :) Przecież odwiedziny bez komentowania też można sprawdzić :) A o bloga się nie martw tylko pisz!! Jak nie dla innych to dla siebie... potem będziesz wiedziała co kiedy zrobiłaś :) Pozdrawiam i zapraszam czasem do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki fajniusie, a kawka pysznie wygląda!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne hafciki:) A co do komentarzy no cóż, żyjemy nie tylko w społeczeństwie zabieganym ale i troszkę leniwym :) zaglądam chętnie, ale z zostawieniem pisanego śladu jakoś już gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zimowo tu - super! :)))
    hafciki idą do przodu, a blogi są idealne, bo nasze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice work! I love the caffee!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi, że z tym Lasem GK coś było nie tak - bo obrazek bardzo mi się podoba i liczyłam, że podglądnę jak Tobie wychodzi i ewentualnie też go kiedyś zrobię ;) No cóż, mówi się trudno. Dobrze że ta zimowa scenka też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń