poniedziałek, 9 stycznia 2012

Zabawa książkowa

A co tam uzupełniłam wierszyk. Organizatorką jest Lirael.

Nie wiem czy wszystko zrobiłam...ale spróbuję.
Tylko do jednej mam opinię.Jakos nie mam zwyczaju, ale teraz bede sie starac:)

Zaczęłam dzień (z) Apokalipsą
W drodze do pracy zobaczyłam Dobrego zabójcę
i przeszłam obok Bez Skrupułów
żeby uniknąć Dotyku Zła 
ale oczywiście zatrzymałam się przy Czarnym lustrze 
W biurze szef powiedział: Bez litości 
i zlecił mi zbadanie Chemii śmierci 
W czasie obiadu z Wojownikami Nocy
zauważyłam Łowcę dusz
pod Ultrafioletem. 
Potem wróciłam do swojego biurka Fałszywym krokiem. 
Następnie, w drodze do domu, kupiłam w Miasteczku Salem
ponieważ mam Jedyną szansę
Przygotowując się do snu, wzięłam Morderczą grę 
i uczyłam się W ułamku sekundy
zanim powiedziałam dobranoc Pani Mego Serca

1 komentarz:

  1. Super opowieść, bardzo wszystko pasuję;))
    Zapraszam na swoją
    http://czytamismakuje.blogspot.com/2012/01/super-zabawe-znalazam-na-blogu-u.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń