niedziela, 22 stycznia 2012

Wymienię się...

Mam kilka książek dla dzieci i tych dla dorosłych.Chętnie się wymienię.Sama nie mam dzieci,więc raczej czytam te poważniejsze. Zostały mi i zalegają na półkach, a nóż widelec komuś sie przyda?
Co ja lubię czytać?Sensacja, thriller, kryminał, obyczajowe, horror i romans sporadycznie.

DLA STARSZYCH:)





Nancy Taylor Rosenberg-"Sędzia w matni"

Lilian Jackson Braun-Kot, który czytał wspak


DLA DZIECI
 Jan Brzechwa-Akademia Pana Kleksa, Tryumf Pana Kleksa

Edmund Niziurski-Niesamowite przypadki Cymeona Maksymalnego,Jadwiga Korczakowska-Spotkanie nad morzem

5 komentarzy:

  1. That are a lot of books!
    Are you love to read?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcia przygarnęłabym "Czarownice" i "Odyseje kosmiczną". zaraz zerknę na półkę i zobacze co mogłabym zaproponowac w zamian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj na fincie :)
    Ja tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie może wystaw na fincie. Będzie mi miło, jeśli skorzystasz z tego linku: http://www.finta.pl/ref/nutinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znajdziesz coś u mnie za córeczkę tatusia?

    OdpowiedzUsuń