poniedziałek, 2 stycznia 2012

Noworoczne postanowienia?

Witam w Nowym Roku!
Jak minął mi Sylwester? Byliśmy na prywatce. Mimo ostrożności, petarda o mało mi nie rozwaliła stopy. Byłam w szoku jak inni zresztą też.Na szczęście skończyło się na butach i rozerwanych totalnie nogawkach spodni.Uff.I jak zwykle jest co wspominać, szkoda że tylko to:( Ładnie wkroczyłam w Nowy Rok...
Mam nadzieję, że nadal nic mi nie przeszkodzi w blogowaniu, że będę częściej się udzielać... Ponownie idzie do mnie niespodzianka, tym razem książkowa. I czekam też z utęsknieniem na koraliki:) Mam zamiar stworzyć zakładkę i może nie dla mnie:)
A oto moje postanowienia:
  1. Ukończyć, to co zaczęłam RR-y i SAL-e i inne robótki szydełkowe i te drutowe, przynajmniej w większości,
  2. Nie zapisywać się na SAL-e terminowe i RR, bo wiem że czasu mi nie wystarczy:(
  3. Wymianka-owszem, czasem.
  4. Zrzucać dalej kilogramy,
  5. W związku z pozbyciem się kilogramów odwiedzić lekarza i kontynuować leczenie.Takie nasze skryte marzenie(dzieciątko)-może wreszcie się uda,
  6. Być dobrą koleżanką, przyjaciółką a przede wszystkim żoną
  7. Dalej pomyślę, a na pewno coś się znajdzie:)

8 komentarzy:

  1. Ewus faktycznie mialas duzo,duzo szczescia...a tak ostrzegaja przed tymi wszystkimi petardami....
    piatego punktu-tego w nawiasie zycze Ci z calego serca...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak bym miała zrobić takie noworoczne postanowienia to bym sobie od ciebie dwa pierwsze punkty pożyczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku nie robię postanowień. Ale takie w głowie coś tam sobie obiecałam . Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    P.S. ja też dostałam lekko petardą ale tylko mały siniak na kolanie, nie boli, tylko się przestraszyłam;0

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki aby te noworoczne postanowienia Ci się spełniły :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie robię postanowień, zawsze myślę, aby nie było gorzej niż w poprzednim, ale trzymam mocno kciuki za Twoje, szczególnie za punkt piąty.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego :):):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś trudno było mi Cię znaleźć , jednak dałam radę :-)
    Hi,hi pierwsze postanowienie mam identyczne jak Twoje . Za resztę Twych kciuki będę trzymać!!
    I życzę Roku udanego, by lepszy był od poprzedniego !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w głosowaniu na ozdobę.Bierzesz udział w losowaniu nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatem powodzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń