wtorek, 10 stycznia 2012

Co nowego?

Nie wiem czy pokazać czy nie, czy będzie to dla kogoś podarunkiem. Pierwszy raz to robiłam i może dlatego potrzebna mi opinia, mimo ze jak zwykle zdjątka robione komórkowcem... Poprostu popatrzcie:
To oczywiście do zszycia dopiero:) 

A tu koralikowo i już prawie ze walentynkowo-kolczyki i zawieszka

I znów xxx i mała poduszeczka zawieszko-igielniczek

Na RR-domkowym stoję tak:

A tu moja wygrana książka w candy:)Podobno to 2ga czesc wiec najpierw zapoluje na 1wsza. Mysle, ze moze być ciekawie:)

No i poza tym dostałam koraliki i teraz tylko myslec co z nich zrobić. Jesli ktos zainteresowany jest jednym ze wzorow powyzszych obrazeczków, chetnie przesle na maila:)
Pozdarwiam i milego wieczorka, a moze "światełka do nieba":) 
Ja nie ide, po ost. przebojach z petardami obejrze je sobie z okna na piętrze w bezpiecznej odległosci:)



2 komentarze:

  1. już walentynkowe kolczyki? ależ jesteś dobrze przygotowana! :))))) poduszeczka też w serduszka, fiu fiu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzinki:)Bardzo fajne kolczyki i zawieszka. Też myślę już o walentynkach...potem Wielkanoc. Jeżeli o cukrzycę chodzi musisz trzymać się ściśle diety. Trudno jest, ale warto. Z tego co wiem w ogóle dobrze jest jeść niewielkie posiłki mniej więcej co 3 godz. Około 5 posiłków dziennie. Polecam różnego rodzaju kasze, warzywa surowe i gotowane na parze, chude mięso, nasiona, ciemne pieczywo, wodę mineralną niegazowaną.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń