wtorek, 30 sierpnia 2011

Po troszku...powrót do...

codziennego zycia. Troszke sie odpoczelo na wyjezdzie, ale chyba pozadny urlop powinien trwac 3 tyg co najmniej. Dochodze do siebie, troszke podlubalam krzyzykow, ale nawet w domu teraz nie mam czasu bo trzeba dojsc do ładu - pranie, wekowanie, a dziś urodzinki Mojego MĘŻUSIA:)

Powolutku, ale pokaże zdjecia z wyjazdu a na poczatek Jezioro Drawsko- zdazylismy o nie zahaczyc gdy dojezdzalismy do Połczyna:




 



 

czwartek, 18 sierpnia 2011

Wreszcie urlop...

Jeszcze dzis i jutro z rana wyjezdzamy do Połczyn Zdroju i w miedzyczasie zachaczamy o Kołobrzeg. Po drodze nie omieszkam sie zatrzymam nad Jeziorem Drawskim i zrobic pare fotek. W Połczynie mieszka babcia mojego meza i wypadałoby odwiedzic a juz 6 lat nas tam nie bylo. Robotki rzecz jasna zabieram ze soba:)
A to pare fotek kwiatow, zwierzyny domowej i kanwa Asi Esprit:)

     
 
     


















Mam nadzieję, że uda mi się podczas urlopu skorzystać z necika i napisać Wam parę słów:)        

wtorek, 9 sierpnia 2011

Kolejna odsłona-Słoneczniki

Troszkę się zrobiło krzyżyków. Ale teraz już zabieram się za RR domki-mam u siebie aż 4 sztuki!Wyszyję 2gą kanwę i poślę 2 domki do Anuli.

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

sobota, 6 sierpnia 2011

Co by tu napisać...

...no jest o czym opowiadać. Po pierwsze problem mojego brata i jak dla mnie pseudo dziewczyną. Jak mu wyperswadować to - nie wiem. Moi starzy po nocach nie śpią i truje mnie tak samo cała sytuacja.
Po drugie wycieczka do Ojcowa niby "zorganizowana" włącznie z pokazem-jak dla mnie totalna porażka bo za długo i stąd mało czasu na zwiedzanie:( Ale za to parę fotek się udało zrobić:

   

 

Po trzecie zapisałam się na SAL-kalendarz do Mysi. No wzór skomplikowany, bo krzyżyki na pól kratki-damy rade.Sorki za jakosc-tu aparat sie zbuntowal.Narazie tyle:
Male zakupy, mulinka do mojego GK-Forest Scene przybyła:

I RR domkowe Izy 5_horizons, które dostałam od Hanulka-gotowe:
       

czwartek, 4 sierpnia 2011

APEL-KAWUSIE RR

Dziewczyny PILNIE poszukiwane są chętne do RR kawusiowe na blogu "Pożeracz czasu" Brakuje nam kilka osóbek do kompletu. Oto link http://milenkahaft.blogspot.com/2011/07/rr-kawkowe.html




Kontakt jak coś oczywiście z organizatorką RR.

wtorek, 2 sierpnia 2011

Podziękowania

No to przesądzone-wygrał obrazek Nr 4. Dziękuję Wam bardzo za komentarze i pomoc w wyborze. Mulina już zamówiona. I w ramach podziękowania wśród Was głosujących wylosuję osóbkę, do której powędruje niespodzianka. Nie będzie to szybko, bo po wakacjach. Jadę pod koniec sierpnia do Połczyn Zdroju i Kołobrzegu, więc może się wstrzymam bo nóż widelec coś mi wpadnie w rączki fajnego i skompletuję prezencik:)
Pozdrawiam, Ewa