piątek, 9 grudnia 2011

List do Św. Mikołaja

Mój "Mikołaj" zażyczył a może wymusił na mnie list, coby nie bładzić z myslami jak swoja śnieżynke zadowolic. Ile rzeczy by sie chcialo, hohoho:)
  • kanwa kolorowa
  • filc kolorowy w kuponach
  • kordonek
  • mulina
  • ksiazka
  • pierscionek
  • kolczyki w kolorze ciemnej zieleni lub pomaranczy
  • taki leczniczy szampon
  • moze byc tez lakier do wlosow
Lista długa i moze by co jeszczy wymyslił. Chciał, to ma. Ciekawe co teraz mysli Mój Mikołaj, hehe
Miłego dnia! Ja chora, ledwo na oczy patrze, ale coś tam jak widać Wam skrobnełam.

3 komentarze:

  1. Zdrówka życzę, bogatego gwiazdorka też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już przekazałam listę życzęn i czekam na paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten Mikołaj powinien mieszkać w pasmanterii i cały rok paczuszki wysyłać:D

    OdpowiedzUsuń