piątek, 25 listopada 2011

Moje pierwsze wyróżnienie:)


A ja, dziś po przebudzeniu otwieram pocztę na moim "laptoku" i widzę komentarz, a w komentarzu informacja o wyróżnieniu. Bardzo się ucieszyłam. Miło wiedzieć, że komuś się podoba blog do tego stopnia, że dostałam wyróżnienie. MOJE PIERWSZE od http://toiowouagi.blogspot.com/!DZIĘKUJĘ!!!!
Więc i ja czynię swoja powinność i umieszczam po kolei co następuje:

Zasady obowiązujące w tej zabawie:



1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4.  Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

7 rzeczy o mnie:
1. Od 2 tyg jestem na diecie
2. Mały leń ze mnie
3.Ale też i uparciuch
4. Lubię bardziej gotować niż piec słodkości
5.Czasem martwi mnie to że moge wszystko stracić...
6.Lubię każdą muzykę
7.Nie cierpię telewizyjnych seriali(tasiemców)


A teraz przedstawiam blogi. Był ciężki wybór, bo najlepiej bym większość nagrodziła. A za co? Ano m.in. za pomysłowość, za ciekawe ujecia, za to ze lubia do mnie zaglądać, za dodatkowe inspiracje, pomoc w poszukiwaniu nowych wyzwań.

Hejka i trzymajcie się!

14 komentarzy:

  1. Ewcia gratuluję wyróżnienia :)) i bardzo dziękuje za wyróżnienie pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuśku, ile wyróżnień! Dziękuję za te moje. A Tobie gratuluję tego pierwszego i niech się posypią następne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, dziękuję serdecznie! :)) Leniuszek pozdrawia leniuszka :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję!:))))) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i pozdrawiam :)

    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Tobie wyróżnienia i dziękuję ślicznie za to, że znalazłam się w tak zacnym gronie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, dziękuję, dziękuję Ci bardzo :))) I Tobie również gratuluję wyróżnienia :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za wyroznienie, Az sprawdzilam czy to wlasnie o moj blog chodzi hihihihi Tobie rowniez skladam gratulacje! Pozdrawiam Buziaki
    www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń