piątek, 23 września 2011

Losowanie:)

Jak obiecałam zrobiłam losowanko wśród osób które pomogly mi wybrac obraz. W podziekowaniu przesle male co nie co. Dlatego posluzylam sie malym randomem i oto wylosowana:) (nie działa u mnie prt sc i sorki za jakosc)

A to oznacza, że wygrała violka. Mam nadzieje ze moj skromny prezent sie spodoba choć ociupinke. Wysle w ciagu 2 tyg. Prosze o kontakt na maila!
Jak wspomnialam mialam tez 5 rocznice slubu. Maz zabral mnie na obiad do restauracji, a w weekend imprezowalismy wraz z zaproszonymi goscmi.  Dostalam od meza 5 rozyczek.:)

W rr-ach kanwa mamuski73:)
 

I polecam przepis na cos szybkiego do kawy, sprawdzone przeze mnie. Ja nie dalam owocow do środka, ale lepiej dac bo jak dla mnie wyszlo za suche:)Zdjecie niezbyt, ale coz mozna wymagac od komorki...
Przepis pochodzi ze stronki Kucharenki ...... mniam


A słoneczniki wygladaja tak:

Zapomniałabym, że z Połczyna przywiozłam swój 1wszy NAPARSTEK, ale przy takiej jakosci zdjec ciezko pokazac.







7 komentarzy:

  1. Ostatnio tak wsiąknęłam w kołderkowe kwadraciki, że mało bywam na forach i blogach, a tu u Ciebie tyle wspaniałości się zdązyło pokazać i relacja z pobytu na wczasach :) dziękuję za wylosowanie mnie :) buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne ciasto robię już od dawna :) dzieciaki za nim szleją. Gratuluje z powodu rocznicy i czekam na więcej słoneczników! super wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, podkładki kupiłam w sklepie HaftKrzyżykowy - link. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuleuje rocznicy i dziekuje za hafcik na mojej kanwie;jak widze juz niedlugo do mnie wroci

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dzięki za miły komentarz!A z tej ważnej okazji-5 rocznicy ślubu -składam gratulacje i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy:) Słoneczniki super

    OdpowiedzUsuń